Ekonomi

AXA Sigorta Acenteleri ile Bu Kez Dijital Buluşmada Buluştu!

Profesyonel acentelerinin sürdürülebilirliğini sağlamak için çalışan lider sigorta şirketi AXA Sigorta, yıl boyunca sıklıkla yer aldığı Türkiye genelindeki acenteleri ile dijital bir toplantı gerçekleştirdi. Dijital Ajanslar Buluşması’nda 2022 yılı değerlendirilerek gelecek yılın yol haritası masaya yatırıldı.

Ödeme yapandan analiz ortağı olma sürecinde acenteleriyle dengeli ve sürdürülebilir bağlar kurmaya özen gösteren Türkiye’nin lider ve yenilikçi sigorta şirketi AXA Sigorta, çeşitli illerde yüzlerce acente ile online olarak bir araya geldiği Dijital Acenteler Buluşması’nı gerçekleştirdi. Yıla yayılmış çeşitli düzenlemelere sahip 1000’i aşkın acentesi ile adından sıkça söz ettiren AXA Sigorta, güçlü bölgesel yapılanması sayesinde acente kanalıyla bağlantısını kesmemektedir. 29 Kasım Salıgerçekleştirdiği dijital toplantı ile çalışmalarının yıllık değerlendirmesini yaptı. AXA Sigorta CEO’su ve Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Yavuz Ölkenve Firuzan İşcan, AXA Sigorta Satış ve Pazarlama Lideri ve Murahhas Üye2022 değerlendirmelerini ve 2023 hedeflerini sundukları dijital toplantıyı yaklaşık 1800 AXA Sigorta acentesi ve çalışanı izledi.

AXA Sigorta, geçmişten bugüne dengeli yol haritasıyla, fırtına gibi fırtınalara rağmen geleceğe odaklanmaya devam ediyor.

AXA Sigorta CEO’su ve Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Yavuz Ölken, Toplantıya katılanlar, “2022 yılı yangın ve doğal afetler nedeniyle büyük hasarın meydana geldiği, maliyetlerin arttığı ancak sermayenin yetersiz kaldığı bir yıl oldu. Asgari ücret değişiklikleri, değişen müşteri beklentileri ve davranışları sigorta sektörünü zorladı. “ Mükemmel fırtına”Finans branşında, olarak adlandırabileceğimiz zorlayıcı dinamiklerden en çok sigortacılık etkilendi.

CEO Yavuz Ölken ile Satış ve Pazarlama Lideri Firuzan İşcan yaptıkları değerlendirmede, 2022 yılının tüm zorluklarına rağmen AXA Sigorta’nın bölümdeki diğer şirketlerden daha az etkilenerek olumlu yönde farklılaştığını ve bunda acentelerin büyük payı olduğunu belirtti. . Yavuz Ölken, ekonomik kriz, doğal afetler ve jeopolitik gelişmelerin belirleyici olduğu 2022 yılında yaşanan aksiliklerden en çok etkilenen branşın sigortacılık sektörü olduğunu belirtti. 2022’nin zorlayıcı dinamiklerini “mükemmel fırtına” olarak niteleyen Ölken, belirsizliğin önümüzdeki yılda da sigorta sektörünü etkileyeceğini söyledi.

“AXA’nın reçetesi tutarlı ve sürdürülebilir olmaktır”

AXA Sigorta Genel Müdürü Yavuz Ölken, değerlendirmelerine şöyle devam etti: “AXA Sigorta olarak mükemmel fırtınadan en az etkilenen şirketler arasında yer alıyoruz. Geleceğe hazırız diyebilen bir şirketiz ve bunu güçlü mali yapımız, güçlü organizasyonumuz ve güçlü sermayemize borçluyuz. AXA Sigorta olarak olumsuz koşullara karşı güçlüyüz. Portföy istikrarımızın korunması, bölgesel yapılanmanın güçlendirilmesi, dijital çözümlerin iş, acente ve müşteri odaklılığımıza entegre edilmesi ve söylemlerimizin tutarlılığı gibi unsurlar, yaptığımız işlerde bizi güçlü ve sürdürülebilir kılıyor. AXA Sigorta ve şube olarak sorunlara çözüm üretmeye çalışıyoruz. Belirsizliğin hakim olacağı 2023 yılında da sürdürülebilir kalkınma ve büyümeye odaklanacağız. Kalkınma, büyümenin kaldıracıdır. Sürdürülebilir kalkınmanın sağlanması büyümeyi de beraberinde getirecektir. 2021 yılında ilk kez ortaya koyduğumuz Sigorta 4×4 stratejisi ile bugün geldiğimiz noktaya geldik. Önümüzdeki yılda da bu stratejiyi benimseyerek tüm paydaşlarımız ve müşterilerimiz için analiz ortağı olmaya devam edeceğiz. ”

“Acentelere ve müşterilere yakın olmak sürdürülebilir kalkınmanın anahtarı olacak”

AXA Sigorta Satış ve Pazarlama Lideri ve Murahhas Üye Firuzan İşcan “’Ödeyiciden çözüm ortağına geçiş’ telaffuzunu 2018’den beri kullanıyoruz ve bu söylemi gerçekleştirmek için çok çalıştık. Müşterilerimizin her an yanında olmayı ve onları bekleyen tüm risk faktörlerini kapsamayı hedefleyerek portföy istikrarımızı sağladık. AXA Sigorta’yı güçlü kılan unsurlardan biri; Acentelerimiz ile geçmişten günümüze sürdürdüğümüz ve portföy istikrarını sağlama anlamında son dönemde artırdığımız değerli bir sinerjidir. Gelinen noktada ‘aile sigortası’ kavramını daha çok gündemimize aldığımız bir dönemdeyiz. Bir ailenin tüm poliçe ihtiyaçlarına cevap veren, risk yönetimi konusunda alternatif çözümler sunabilen bir şirketiz ve bu konuda kendimizi geliştirmeye devam ediyoruz. Acentelerimizin erişilebilirliği, müşterilerimize sunduğumuz hızlı analiz odaklı hizmetlerimizde büyük rol oynamakta olup, erişilebilirlik müşteri memnuniyetinin sürdürülebilirliği için çok değerlidir. Firma olarak güçlü bölgesel yapılanmamız ile acentelerimiz ile sürekli iletişim halindeyiz. Her zaman sahadayız, acentelerimizi dinliyoruz. 2023 yılında da sahada olmaya devam edeceğiz. Acentelerimize ve müşterilerimize yakın olmak, sürdürülebilir gelişme ve büyümenin anahtarı olacaktır.”

Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Ankara evden eve nakliyat
Başa dön tuşu